לעולם אל תזלזלו בלבם של אלופים: קליבלנד קולעת 137 ומנצחת את גולדן סטייט (סיקור משחק 4) / רועי ויינברג

קליבלנד קאבלירס 137 (1) – גולדן סטייט ווריורס 116 (3)

40 נקודות שלו היו משמעותיות הערב. אירווינג.

מצב הסדרה: 3-1 לגולדן סטייט. משחק חמש יתקיים בלילה שבין שני לשלישי.

 

קליבלנד פתחה את המשחק מאוד חזק בשני צדדי המגרש כשהשלשות שלה נכנסות באחוז מצויין והיא עולה ליתרון של 11-27. גולדן סטייט חזרה ל-27-36 רק בשביל לראות ריצת 6-13 של המארחת שסיימה את הרבע ביתרון של 33-49, כש-49 הנקודות שלה הן שיא לכמות נקודות ברבע בודד במשחק גמר (ושיא פלייאוף לנקודות ברבע הראשון).

אותה תצוגה התקפית המשיכה ברבע השני כשהקאבלירס עלו ל-49-69, 5:38 דקות למחצית. הם קבעו שיא נקודות למחצית במשחק גמר לקבוצה אחת ול-2 הקבוצות ביחד עם 68-86 מטורף במחצית, בזמן שהקבוצה עם 13 (שיא NBA נוסף) מ-22 מחוץ לקשת ומחוררת רשתות, כשקווין לאב (17), לברון ג'יימס (22) וקיירי אירווינג (28) ביחד עם 67 נקודות, אחת פחות מסך כל הנקודות של הווריורס ב-24 הדקות הראשונות של הערב.

הקצב הואט יחסית ברבע השלישי כשגולדן סטייט צמצמה ל-87-103, 4:08 לסיום, ונתנה הרגשה שהסיפור לא גמור. ההרגשה הזאת רק התחזקה כשהם הורידו ל-92-104, אבל קליבלנד הצליחה לקנות לעצמה שקט תעשייתי כשהיא עלתה ל-96-115 בזמן שהמשחק מופסק פעם אחר פעם לתקופות זמן ארוכות בשל עבירות, בזמן שהמארחת שוברת את שיא הגמר לשלשות במשחק. בשלב מסויים דריימונד גרין הורחק אבל הרחקתו בוטלה זמן קצר לאחר מכן, כשהליגה הודיעה כי סטיב קר אשם בעבירה הטכנית הראשונה שקיבל, מה שאפשר לו להמשיך לשחק.

הווריורס לא מוכנים לוותר בשום שלב ומתחילים את הרבע בריצת 8-0 שמורידה את ההפרש לחד ספרתי, אבל 5 נקודות רצופות של קיירי אירווינג מחזירות את קליבלנד לחוף מבטחים. דקות טובות של ריצ'רד ג'פרסון, טריסטן תומפסון ולברון מעלות אותם ל-107-126 קצת פחות משש דקות לסיום. מכאן הווריורס כבר לא חזרו.

בקליבלנד, אירווינג הוביל עם 40 נקודות (15 מ-27 מהשדה, 7 מ-12 מהשלוש). לברון סיים עם טריפל-דאבל של 31 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. זה הטריפל-דאבל התשיעי של לברון במשחק גמר כלשהו, שיא כל הזמנים. לאב קלע 23 (6 מ-8 מהשלוש), סמית' 15 (5 מ-9 מחוץ לקשת), ג'פרסון 8 ותומפסון סיים עם 5 נקודות, 10 ריבאונדים (4 בהתקפה) ו-5 אסיסטים. קליבלנד קלעה 24 שלשות, כאמור שיא NBA לגמר, ב-53.3%.

בגולדן סטייט, דוראנט קלע 35 נקודות (15 מ-16 מהעונשין, 2 מ-9 מהשלוש). גרין קלע 16 עם 14 ריבאונדים ו-4 עבירות, קרי (4 מ-13 מהשדה, 2 מ-9 מהשלוש) קלע 14 עם 10 אסיסטים ו-5 כדורים חוזרים, תומפסון קלע 11 וליבינגסטון 10. הווריורס סיימו עם 11 מ-39 מהשלוש (28.2%).

לעמוד המשחק

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
177 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
nba
nba
10/06/2017 7:10:40

כולם כבר גמרו את הסיפור לא לומדים לקח , לא אתפלא אם זה יחזור שוב למשחק 7

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
10/06/2017 7:11:44

תודה רועי.
היום היה שילוב של תצוגת שיפוט סופר ביתית שכבר חוצה את גבולות הטעם הטוב (למשל אירווינג מאבד כדור שחוצה את קו החצי והשופטים התעלמו מזה) ברבע הראשון וקצת מהשני עם יכולת קליעה מדהימה – הקאבס לא החטיאו היום לא משנה מאיזה טווח הם זורקים. גם דורנט שקלע יחיסת לא מעט היה במשחק לא טוב. אני עדיין נושא את הפוסט טראומה של שנה שעברה והפלשבקים מתחזקים.

tom
tom
10/06/2017 7:32:49

21 הפרש זה כבר לא תלוי בשופטים…

dror2
dror2
10/06/2017 7:50:48

בסוף שרקו לג"ס עבירה אחת יותר, שוויון בטכניות ו1-0 לקליבלנד בflagerant.
דרך אגב, ברבע השלישי היתה עבירת חצי ברורה של דוראנט שלא נשרקה, ובנוסף הטכנית השניה של גרין שהחליטו משום מה שהיא הראשונה בדיעבד.
בשורה התחתונה – לא היה שיפוט ביתי, בטח לא כזה שמסביר 21 הפרש.

dror2
dror2
10/06/2017 8:04:26
Reply to  dror2

תיקון – לג"ס שרקו 3 עבירות יותר (27-24). הocd מדבר…

Ish
Ish
10/06/2017 12:05:32
Reply to  dror2

זו לא היתה עבירת חצי, הכדור נהדף בריבאונד ולא היתה לווריירס שליטה בכדור עד שדוראנט השתלט עליו בחצי השני של המגרש. תנסה ללמוד את החוקים במקום לראות מה שאתה רוצה.

להשתמש בטכניות שגרין קיבל בתור דוגמה למשהו עובד נגד הטענה שלך שהשיפוט לא היה נגד הווריירס

בילבו באגינס
בילבו באגינס
10/06/2017 23:47:04
Reply to  dror2

נתנו לקלי להד לפוצץ.. מי שראה את המשחק גם ראה שהטכנית הראשונה היתה לקר… שופט יכול להשפיע על ידי התעלמות ממגע ושריקה במהלכים מכריעים. היה לנו כאן הכל. אבל זה היה ברור לגמרי שזה מה שיקרה כמו שהיה ברור בשנה שעברה שגרין לא יורחק במינוס 3-1 נגד התאנדר ויורחק בפלוס 3-1 נגד הקאבס. הליגה היא מופע בידורי ומתנהגת ככזאת.

איש הערפל
איש הערפל
10/06/2017 7:12:14

לעולם אל תזלזלו בליבה של קורפורייט אמריקה ויכולתה להשפיע על תוצאת משחקים!

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
10/06/2017 7:15:24

אל תגזים. השיפוט היה נוראי בהתחלה אבל המלחמה שהקאס נתנו והחדות המדהימה שלהם היום באו מגאווה של אלופה.

Ish
Ish
10/06/2017 12:06:31

הקאבס כנראה היו מנצחים את המשחק הזה עם שיפוט נורמלי אבל אנחנו אף פעם לא נדע כי לא היה כזה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/06/2017 0:40:50
Reply to  Ish

ברור שהיו מנצחים בכל מקרה. 21 הפרש זה לא בעיקר השופטים. וכמו שכבר הראה מישהו לווריירס שרקו רק שלוש עברות יותר, כלומר שרקו במידה דומה לשני הקבוצות.
אין סיכוי שהשיפוט נתן לקאבס פער של 21 נקודות. אך כדי להבין זאת צריך להיות אובייקטיבי. הקאבס פשוט היו טובים יותר וקלעו הרבה יותר טוב והשלשות שהוא כלי חשוב של הווריירס לא נכנסו באחוזים ראויים ושל הקאבס נכנסו באחוזים מעולים.

Ish
Ish
10/06/2017 12:06:58

אני די בטוח שדיברנו בדיוק על זה.

מנחם לס
10/06/2017 19:19:33

מה אתה זורק משפטים בומבסטיים? תסביר לי איך קורפורייט אמריקה, הנבא, הקומיסיונר, או כל אחד אחר מלבד עולם הפשע יכול להשפיע על תוצאות המשחקים?

איש הערפל
איש הערפל
11/06/2017 8:24:11
Reply to  מנחם לס

אענה לך בשאלה מנחם, כמה כסף בתעשייה עומד מאחורי לברון שלא קשור לכדורסל?

Mbk
Mbk
10/06/2017 7:15:39

דרימונד גרין לא הורחק בשום שלב
זאת הייתה טעות של הTV
לברון עם טריפל דאבל מס 9 ( שיא לגמר)
כמות השלשות של גולדן סטייט 24 הם שיא לגמר וניפוץ של השיא הקודם שנקבע במשחק 2 (18)

אסף
אסף
10/06/2017 8:41:11
Reply to  Mbk

השיפוט היה איום ומעצבן אבל באופן די מאוזן לשני הצדדים.
קליבלנד ניצחו בזכות השלשות שהפעם צללו פנימה בלי הכרה (אגב המון זריקות פתוחות. יחסית לשאר הסדרה).
הצמד לברון-אירוויניג בתצוגה בשני המשחקים האחרונים שהסגירה את משחקים 5-7 בגמר אשתקד, היום בניגוד למשחק הקודם גם לאב הצטרף וסמית' המשיך את היכולת ממשחק 3.
קארי ותומפסון מצד שני השאירו את דוראנט די לבדו התקפית,
וההחמצה במשחק הקודם רק מבאסת שהפסדנו (אלה שלא אוהדים את אחת הקבוצות) הזדמנות לעוד גמר אדיר של 7 משחקים בין השתיים.

Smiley
Smiley
10/06/2017 20:59:32
Reply to  אסף

בהחלט שיפוט מעצבן ולא עקבי.
השופטים צריך לתת לשחקנים לשחק באגרסיביות, לעזאזל, זאת סדרת הגמר. תנו משחק חזק עם אמוציות ולא צריך לשרוק לכל נגיעה או לראות ריפליי של כל מהלך.
תוקע את השטף של המשחק.
בנוסף צריך לשנות את השימוש בטלוויזיה במשחקי NBA, לא הגיוני שעל כל מהלך או שריקה לעבירה הולכים ובודקים.

ספלאש
ספלאש
11/06/2017 1:11:13
Reply to  Mbk

השדרים טענו שבדף הסטטיסטיקה הראשמית של המזכירות היה רשום טכנית לגרין במחצית הראשונה, אז אם זה נכון הטעות היא שלהם ולא של הטלוויזיה.
בתכלס גם אני ראיתי שהטכנית הראשונה הייתה לקר, השופט הסתכל לכיוון שלו כשעשה את הסימון

tripledouble
tripledouble
10/06/2017 7:26:02

גולדן סטייט צריכים לעלות למשחק הבא עם רצח בעיניים וכאילו חייהם תלויים בזה, ערב הקליעה המטורף של קליבלנד לא יחזור על עצמו, ערב הקליעה האיום של כוכבי גס גם לא יחזור על עצמו, והשריקות ההזויות בתחילת המשחק לא יישרקו באורקל ולא יתנו לקאבס להיכנס לכזה מומנטום וביטחון. זה בידיים שלהם

רובי
רובי
10/06/2017 7:30:28

תסמכו על השופטים והליגה וחוזה המילארד דולאר של לברון ונייקי ………………………………25 קליעות עונשין קיבלו הקאבס ברבע הראשון מהשופטים שקיבלו הוראה לתת להם את הניצחון בכל מחיר .

כמובן שהקאבס הרביצו חופשי ולא קיבלו עבירות .
בגארבאג' טיים השופטים איזנו כיאה לשופטים מיומנים ומשוחדים .

מרוב התלהבות השופטים נתנו לגרין שתיי עבירות טכניות …שוד ושבר זה היה ברור מדיי שהם מושחתים כשהרחיקו אותו ברבע השלישי …….אין שום בעיה גם אנשי במזכירות מושחתים והטכנית הראשונה עברה באופן ניסי לסטיב קר אחריי שכל אנשיי העיתונות הצהירו בקול שהיא היתה כתובה בכל דוחות השופטים במחצית הראשונה לגרין .

WWE במיטבו בדיוק כמו שנה שעברה .

לא אתפלא עם זה יגיע באופן "פלאי" ל7 שוב ואז כמובן שהווריורס העדיפים בכל עמדה יעשו במכנסיים ואולי לא כי יש את דוראנט

ללא קשר סטף קארי שוב עשה במכנסיים הוא צ'וקר זה רשמי וכמובן שהאוהד מספר אחד של היאלרי קלינטון הלוזרית סטיב צ'ו-קר הלוזר לא תפקד .

הוא טוב בלללכלך על טראמפ ובעיקר לע בובי נייט האגדי ולקרוא לו בריון .
עם בובי ניייט הקאבס לא היו עוברים 100 באף משחק והיום היו לג"ס 3 אליפויות רצוף .

קר שדומה לבובת עץ של פיתום עם האמירות הקישאתיות שלו ומשפטיי פוליטקלי קורקט משדר חולשה .

הוא נכנע בפניי הבריון האמיתי שזהו לברון השחצן והבריון ובעיקר הבכיין .

כל הכבוד בעזרת השופטים הכל אפשרי כמו האליפויות של מכבי פה בליגה .
מאמן אמיתי היה שוחט את השופטים בתקשורת שלא יעזו לעשות זאת שוב .
קר המוקיון לא הגיב ו כמו לפניי שנה הוא נכנע בפניי הבריון .

ברגע שהלוזר חזר תחזית הסדרה השתנתה .הריי עם מייק בראון הבינוני הם היו כבר מנצחים 4-0 ובקלות רבה בהרבה .
כבר במשחק 2 הוא עשה הכל כדי להשאיר את הקאבס במשחק .

אני הייתי פטר את קר אבל אם הם ינצחון בקושי הטיפשים מג"ס ישאירו אותו .
קארי הוא צ'וקר מאז שנה שעברה וזה לא HAתנה עדיף לעשו לו טרייד עכשיו כשיש להם את דוראנט כדי להציל את העתיד .

גיא הרשע
גיא הרשע
10/06/2017 7:35:34
Reply to  רובי
גיא הרשע
גיא הרשע
10/06/2017 7:43:47

אבל בשביל להיות הוגן,
גם אני הייתי עסוק בלבכות אחרי משחק 2…

גיא הרשע
גיא הרשע
10/06/2017 9:12:19

אני מתנצר על ההומור היהודי שלי…

https://www.youtube.com/watch?v=kUZUe6DSigc

נתן גולד
נתן גולד
10/06/2017 10:18:39

מתנצר על ההומור היהודי שלי זה ענק…
חח

בילבו באגינס
בילבו באגינס
10/06/2017 23:53:02

אתה עוד תבכה הרבה אחרי משחק 5 אז הכל נסלח

רובי
רובי
10/06/2017 8:58:22

החמישייה זה טוב אתה מצדיק את הסטיגמה שלך ושל שכמותך עם החצי אחוז רייטינג שלהם שגורם לחצי אחוז שצופה להרגיש חשוב …..קוראים לזה הומור יהודי …………………כלומר לא מצחיק אלא "חכם " אם אתה מבין אותו אתה צוחק מהתנשאות פה הארץ זה הומור פולני .

אהבתי את ההתייחסות של מישל הוזונוויזיוס ב OSS 117 כאשר גיבורו ז'אן דוז'רדן שם את ההומור היהודי המתנשא במקומו עם ההגדרה הומור יהודי זה הומור שאינו מצחיק בשום צורה או כאשר הוא לא מצחיק הוא הומור יהודי ………..!

רובי
רובי
10/06/2017 8:59:14
Reply to  רובי

דרך אגב שנייי סרטי OSS 117 הם סרטים מצחיקים חכמים בעלי הומור נהדר ושנון ודוגמא טובה לאיך לעשות סרט ברמה עם התייחסות לעבר .

עומר
עומר
10/06/2017 15:42:01
Reply to  רובי

המשפט היחידי בכל התגובות שלך שאני מסכים איתו

בילבו באגינס
בילבו באגינס
11/06/2017 0:05:38
Reply to  רובי

לדעתי ה״טרולים״ שמופיעים באתר יותר ויותר לאחרונה (ציטוט מתגובה של גיא) חודרים לו מתחת לעור והוא מאבד את הטון הג׳נטלמני שאפיין אותו בעבר.

עגל
עגל
10/06/2017 12:41:21

מצוין
🙂

בילבו באגינס
בילבו באגינס
11/06/2017 0:06:35
Reply to  עגל

אתה באודישן ללהקת מעודדות?

מוש השור
מוש השור
10/06/2017 14:26:46

ענק 😂

Mbk
Mbk
10/06/2017 7:53:22
Reply to  רובי

רובי
הצלחת גם להצחיק לגביי קר ובובת הפיטום
פולטיקלי קורקט וצחוקים במסיבת עיתונאים + ניהול משחק רע מאוד
אם הוא היה עולה לרבע ה 4 עם קארי או דוראנט אולי עוד היה לו סיוכי להפוך את המשחק

אסף
אסף
10/06/2017 8:44:21
Reply to  Mbk

מסתבר שכמו רוב מאמני הליגה בענייני חלוקת הדקות גם קר מאוד מקובע לעתים. בערך כל הפלייאוף באופן סיסטמתי קארי ודוראנט פותחים בחוץ את רבעים 2 ו-4.

רובי
רובי
10/06/2017 9:02:57
Reply to  Mbk

ברגע שהוא חזר והם נראו כמו שהם נראו במשחק מספר 2 רק בגללו התחלתי לדאוג .

אחריי זה ברבע הרביעי הוא מסתודד על הספסל עם קארי וזורק לו אמרות כנף של איזה מרצה בקולג' נידח עם תובנות לגביי החייים .

הוא היה צריך לתת לו בראש תראה איך קארי נראה קיירי שומר עליו והוא מוותר על זריקות במקום לתקוף אותו בכל מהלך .
הוא הוציא ממנו את כל החיים ומטפח בו את תדמית הצ'וקר לוזר שעליה עמל קשה ממשחק 7 שנה שעברה .

הוא גם הודה שהוא מעשן מריחואנה וככה הוא נראה .

הקטע של המשחק זה כשדוראנט גרין ותומפסון מסתכלים עליו בזעם צועקים ומבקשים שימחה על השריקות והוא מחייך בלי שיניים עם פרצוף מוומיה של הילארי קלינטון בעצרת בחירות ולא עושה או אומר כלום .

בובי נייט מאינדיאנה ישמח לקאמבאק .
עם תצוגה כזאת הוא היה חונק שם את קארי בהפסקה ובחצי השני קארי שקם לחייה כמו ישו היה מגלה את עצמו מחדש כמו פניקס .

Ish
Ish
10/06/2017 12:08:40
Reply to  רובי

22 זריקות עונשין

מנחם לס
10/06/2017 19:21:58
Reply to  רובי

רובי – עוד דביל חסר הבנה. "השופטים קיבלו הוראה"…
ממי? מאדם סילבר, עם סכוי שהשופט יפתח את פיו ואדם שלנו יבלה את עשר השנים הבאות בבית סוהר?

בילבו באגינס
בילבו באגינס
11/06/2017 0:07:48
Reply to  מנחם לס

מנחם בהתחשב בדיעות ההפכפכות ברמה היומית שאתה מפרסם פה אין לך זכות לקרוא לאף אחד דביל

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/06/2017 0:45:13
Reply to  רובי

העובדה שפער העברות בין הקבוצות היה רק שלוש, כלומר גם לווריירס לא שרקו הרבה יחסית.
הקאבס קלעו הרבה יותר טוב והווריירס היו חלשים מהשלוש במשחק הזה והקאבס מעולים. זו הסיבה להפרש ולא השופטים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2017 7:36:21

הצטרפתי במחצית ופספסתי את התצוגה ההיסטורית מהראשונה.

תסלחו לי חברים, אבל מדובר במשחק מעפן.
תחרות שלשות בחסות שיפוט מזעזע, נטול היגיון, עקביות, שיקול דעת שהורס לחלוטין את קצב המשחק.
התחרות שלשות הזאת הפכה למאוד תפלה בעיניי.
גם אם היום ראינו אותה בשיאה (במשחקים הקודמים מג"ס).
זה לא כדורסל.
ובשילוב עם השיפוט המחריד שהתפתח בליגה קיבלנו מוצר מודרני, כ"כ שונה מהמשחק שאהבתי פעם בשנות ה-80 וה90, שייצג כדורסל אמיתי, בחוקים אמיתיים, ועם שיפוט שפוי.

ברכות לקליבלנד שהפגינו לב ואופי

הורנט
הורנט
10/06/2017 8:52:19

מסכים לכל מילה.
כל הכדורסל בלי מגע הזה ששורקים בו על כל נגיעה לעבירה / לא שורקים יותר לצעדים וסחיבת כדור כדי לא להפריע… צ'יזס…
המלך הוא עירום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2017 9:06:52
Reply to  הורנט

100+
וטכניות על כל הבעת רגשות, ושיפוט כ"כ מבולבל ולא עקבי, ועוד, ועוד… אין סוף לתחלואי השיפוט.
לקחו שיפוט נורמלי שבוצע בידי אנשים מיומנים וחושבים ועשו עוד שינוי, ועוד שינוי, ועוד טוויק, והכל לטובת ההתקפה ונגד ההגנה, לטובת כוכבים ושואו, ונגד המשחק כפי שהוא אמור להיות משוחק.
+המרכז ריפליי המחורבן הזה שבכלל מסרס את השופטים והורס כל טיפת קצב שנבנית במשחק.

בדיחה עצובה!

tripledouble
tripledouble
10/06/2017 10:01:15

הריפליי זאת המכה האמיתית וכמו שאמרת מוציאים את כל הקצב והעוקץ מהמשחק. על הדרך לו בכלל לא צריך לדאוג מהקצב שבו הוא משחק כי כל הפסקה כזאת כבר תסדר את הנשימה ללברון וקיירי. לדעתי חייבים להגביל את האפשרות לריפליי משהו בסגנון של בדיקת מצלמה בטניס – להגביל את הכמות שניתן להשתמש בהם במשחק שלם. בלתי אפשרי שעל כל פאול קטן או איזשהי אי הסכמה כלשהי יעצרו את המשחק

הורנט
הורנט
10/06/2017 10:36:55
Reply to  tripledouble

עצם העובדה שאתה אמור לשמור על שחקנים כמו לברון, קיירי, דוראנט, קרי שלא לדבר על אחד כמו ראסל ווסטברוק שאסור לך לגעת בהם ואם הם חודרים לסל אתה מחויב להרים ידיים וגם אז הרבה פעמים שורקים לך לפאול זה פשוט מגוחך.

אני לא בעד לחזור לכדורסל האלים של שנות השמונים אבל מה שהולך בעשור האחרון זה קיצוניות לצד השני.

אסף
אסף
10/06/2017 12:29:53
Reply to  tripledouble

אכן,מעכב את המשחק ותוקע אותו כל הזמן.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
11/06/2017 0:09:57

כרגיל, כל שפוי במקהלה החד מימדית

גיא הרשע
גיא הרשע
10/06/2017 7:44:33

תודה, רועי.

רק עוד 3

בילבו באגינס
בילבו באגינס
11/06/2017 0:12:15

כן 3 לילות לסוף הסדרה.

אלי בולס
אלי בולס
10/06/2017 7:53:51

קליבלנד טוב יותר מגולדן סטייט בבית, כך גם במשחק השלישי שבו היא הייתה טובה יותר ברוב אורכו.

אלי בולס
אלי בולס
10/06/2017 7:54:06

*טובה

גרג אוסטרטג
גרג אוסטרטג
10/06/2017 8:07:41

בד"כ רק קורא ולא מגיב, אבל הייתי חייב הפעם.

יש פה רושם שהמגיבים שמסתובבים פה כבר ראו כמה משחקי כדורסל בחייהם, זה לא נראה הגיוני כמות הבכיינות שיש פה על שיפוט.

כל מי שיש לו טיפה ניסיון בליגה ראה שקליבלנד עלו למגרש היום עם רצח בעיניים וחדים מאוד, וקרי והחברים פחות.

גם ככה כמות השריקות מעוררות המחלוקת היו די מאוזנות. שיפוט בכדורסל תמיד יהיה בעייתי כי לשופטים יש הרבה יותר החלטות לקבל והרבה יותר מקום לספק, זה המשחק.

חבל שבבלוג החי במקום דיון מקצועי על המשחק יש כזה שיח מפגר

Mbk
Mbk
10/06/2017 8:11:59

מה שקורה בבלוג החי נשאר בבלוג החי
אני מבין למה אתה מתכוון אבל זה שיח אוהדים ולרוב בשיח אוהדים יש אמוציות לא תמיד הגיון

גרג אוסטרטג
גרג אוסטרטג
10/06/2017 8:37:26
Reply to  Mbk

זה ברור (לגבי שיח אוהדים).

מצד שני הייתי מצפה שהרוב יהיו קצת פחות מעורבים אמוציונלית, גם כי סהכ רוב האנשים פה לא גדלו באוקלנד עם סיזן טיקט קבוע, וגם כי אני מצפה שאנשים פה יידעו קצת יותר להסתכל על המשחק ופחות לחפש קונספירציות שלא קיימות (ראה כמה תגובות מטה).

Mbk
Mbk
10/06/2017 8:39:52

+1

Ish
Ish
10/06/2017 12:14:21

אי אפשר להיות מעוצבן משיפוט גרוע שהורס את המשחק בלי להיות מעורב אימוציונלית באהדה לאחת הקבוצות?

מוטי
מוטי
10/06/2017 15:51:27

צודק לגמרי.

קליוו היו מצויינים ונצחו בזכות עצמם.

בניגוד ל90% מהמגיבים אתמול שצפו סוויפ קל.

מתן גילור
10/06/2017 8:33:35

זה ככה כל פלייאוף.
בעונה זה בעיקר במשחקים בפרופיל גבוה. במשחקים אחרים יש אשכרה תגובות על כדורסל.
מסכים איתך שזה מבאס, אבל לרוב מי שכותב זאת הופך לאויב האומה. 🙂

רובי
רובי
10/06/2017 9:13:52

רצח בעינים !!?
עם 24 זריקות עונשין ברבע הראשון אחריי שהדביקו 2 עברות לכל אחד משחקניי ג"ס כשלקאבס מותר להרביץ בחופשיות

מנחם לס
10/06/2017 19:24:36

השיפוט היה הטוב ביותר שיכול היה להיות במשחק מסוג זה

בילבו באגינס
בילבו באגינס
11/06/2017 0:15:20
Reply to  מנחם לס

בוא תעשה על זה טור ותצטט את כתב הספורט של tmz תכלס אף אחד לא ירגיש בהבדל

ברבור שחור
ברבור שחור
10/06/2017 8:07:57

לדעתי הסיפור גמור…. הווריורס עלו למשלק בלי אנרגיות….קליבלנד יהיו סחוטים במשחקים הבאים וזה יהיה משמעותי

ברבור שחור
ברבור שחור
10/06/2017 8:08:08

למשחק

עידן
עידן
10/06/2017 8:10:33

את משחק 5 אני כבר אקליט ואם הוורירס ינצחו אראה בבוקר ואם לא נמחוק את ההקלטה כפי שעשיתי שנה שעברה במשחקים 5-6 שעד היום לא ראיתי אותם.אין לי עצבים לתצוגות שיפוט ולניסיון של הליגה למשוך סדרות בשביל הכסף.מסכים עם רובי למעלה שהוורירס צריכים להיפרד מסטיב קר בסוף העונה.לזכותו הוא בנה את שיטת המשחק שמאפיינת את הוורירס אבל ברגע שהשיטה נטמעה כבר נשארנו רק עם הניהול משחק שלו שבמקרה הטוב הוא בינוני.הוורירס נראו טוב יותר עם מייק בראון ראש ביצה ולוק וולטון שנה שעברה.לגבי קרי הוא לא mvp ולפעמים הוא בורח מהמשחק כמו יותם הלפרין אבל עדיין הוא אחד השחקנים הכי מרגשים אותי ושוב בתגובה לרובי מלמעלה בחיים לא הייתי עושה עליו טרייד כמו גם על תומפסון וגרין.שלושתם הם הבסיס של הוורירס והייתי רוצה לראות את שלושתם עד סוף הקריירה בוורירס..הmvp שייך לדוראנט ובמידה שקליבלנד תהפוך את הסדרה אז ללברון או קיירי מי משניהם שיהיה יותר טוב

רובי
רובי
10/06/2017 9:29:49
Reply to  עידן

קארי הפך לפני שנה מקלוזר לצ'וקר בסדרת הגמר .
עם קר הוא רק יילך ויהפוך ללוזר גדול יותר ממה שהוא כרגע .
יותם הלפרין זאת הגדרה טובה .
עצם זה שקיירי חוגג והוא לא מנסה להחזיר למרות הטווח הזריזות והכישרון מראה שהוא עבר טראומה .

גרין הוא אובר רייטד שר ההגנה שחטף גם לפניי שנה בדרך לגמר תבוסות ענק של עשרים ושלושים הפרש .
הוא לא מתפקד בלחץ בצורה שונה …במקום להיות אפאטי גרין עושה טעויות מדבר שטויות ועשה עבירות טכניות .

הכח שלו היה כי לא היה מחליף בעמדה 4 לפניי שנה וכשהוא יצא החוצה הם התמוטטו השנה יש את דוראנט .

אני אתן לך טרייד מעולה .
קארי וגרין תמורת אנתוני דייויס .
ניו אורלינס תגיע לפלייאוף וג"ס תוכל לפרק קבוצות כמו קליבלנד למרות תמיכת השופטים .
דייויס יאפשר להם לשחק בהרכב גבוה עם דוראנט וסנטר נורמלי [לא פצ'וליה העלוב ]
או שישחק עם דוראנט בהרכב מהיר וגבוה ודייויס הוא שומר חכם וגדול באמת עם יכולת התקפית נהדרת .

את קליי לא הייתי מחליף בשום פנים ואופן והייתי מסדר לו פי שתיים זריקות ממה שהוא לוקח .

תראה קארי עושה במכנסיים גמר שני רצוף .

קל להיות כינור שני לדוראנט כשהכל הולך אבל כשלא הולך מה הוא תורם ?
במשחק היום היו לו עשרות הזדמנויות ללכת לסל לקלוע שלשות ליזום והוא שיחק פסיבי לגמריי כמו לפניי שנה .

שחקן כמו מקולום או ג'ון וול עדיף לווריורס עליו בהרבה עם שיטת המשחק נשארת .

במשחק 2 הוא כמעט חירב להם את המשחק למזלם דוראנט הוביל וללברון נגמר האוויר .

לגביי המאמנים וולטון הביא אותם לשיא של73 בראון הביא אותם לסף 16-0 תראה איזה יופי הם שיחקו במשחק הראשון עם בראון וכבר במשחק השני הראשון של קר הם נראו פגיעים .

הוא גם לוקח משככי כאבים וגם מעשן מריחואנה הוא לא חד הוא שם הרכבים גרועים אפשר לעבור על משחק 2 ו3 ולראות את הטעויות שלו זה יייקח עשר עמודים .
בקצרה אומר שבמקום לשחק בהרכב המוות משנה שעברה עם דוראנט במקום בארנס הוא התעקש לשחק בלי איגואדלה או בלי גרין או בלי דוראנט ושם את ליווינגסטון החלש הגנתית על קיירי ולברון או את איאן קלארק .

יש צ'ו -קר את תסמונת הלוזר ותראה שהוא ישאר שם אם הם ינצח בדוחק .

למה מקגי לא משחק ? מי מגן שם על הצבע ? שחקן כמו מקגי שתורם הרבה מאוד בגמר משחק 5 דקות במשחק ואפילו פחות ובמקום זה דיויד ווסט משחק מעל עשר דקות [לא שהוא גרוע ]

פחות מ4-1 הוא חייב להיות מפוטר הריי הקאבס יביאו את פול ג'ורג' ולמרות שהם לא ישתרפו בהרבה עם מאמן שמנהל משחק כל כך גרוע הם יפסידו לקאבס שנה הבאה .

tripledouble
tripledouble
10/06/2017 10:12:15
Reply to  עידן

צריך אותך בבלוג החי הטרולים שבעד הקאבס מרימים את הראש
קר מטריף בזכיכות שלו, אני כמעט בטוח שהוא לא בריא עד הסוף ונמצא תחת השפעה של משככי כאבים שמורידים מהחדות שלו כי בינתיים הרוטציות שלו פשוט מזעזעות. בראון אני חושב למעט מספר מועט של משחקים דאג שאו קארי או דוראנט יהיו על המגרש וזה עוד היה בסיבובים המוקדמים כשהיה פחות צורך בסופר סטארים, תחילת רבע רביעי הרכב של קליי ווסט איגי גרין ומקאו ??? מה עם קלארק שהשילוב שלו עם ווסט הוא מהיותר מוצלחים של הלוחמים, איך אין מוביל כדור מרכזי כשמנגד אצל הקאבס כל השלישייה הגדולה משחקת עד שנזכר להכניס את הMVPS קפץ מ10 ל18 לטובת הקאבס והמשחק נסגר. מקווה שביום שני לא יהיו פדיחות

יניב
יניב
10/06/2017 8:20:35

אנשים קליבלנד ניצחו בצדק היו הרבה יותר חדים גולדן סטייט די נחו וממש לא היו בעמוד שאפיין אותם עד עכשיו אבל לבוא ולומר שהשיפוט היה בסדר זה בדיוק הצד השני של המטבע לכל אלה שמתלוננים על הבכי של אוהדי גולדן סטייט. אז ככה לגבי זה שבסוף שרקו רק 3 שריקות יותר לגולדן (מסתמך פה על דרור) לא רלוונטי כי אחרי הרבע הראשון שכל משב רוח נשרק אז גם ההפרש צמח לו ונגרם לגולדן לרדוף אחרי קליבלנד וגם שיבש להם את ההגנה כי הם כבר לא יכלו לשמור כפי שהם יודעים. והדבר הכי חשוב לגבי השיפוט זה העובדה שבזכות כל העצירות שלא -סקו לרגע לברון וקייטרינג לא נאלצו לרדת לנוח כי הם נחים בכל העצירות ואז בדרך פלא נשאר להם אוויר לדקות הסיום. שוב למרות כל זה קליבלנד ניצחו בצדק. נתנו להם והם לקחו לא כל אחד יכול לעשות את זה

מתן גילור
10/06/2017 8:37:30
Reply to  יניב

רק כדי לראות אם הבנתי נכון:
לא הלכו למצלמות – שופטים של קליבלנד. לא הולכים למצלמות כי אז צריכים לקבל את ההחלטה הנכונה.
הלכו למצלמות – שופטים של קליבלנד. רוצים לתת לקיירי ולברון לנוח.
נכון או שפספסתי משהו? (שואל כדי לא להכניס לך מילים למקלדת)

יניב
יניב
10/06/2017 8:47:17

פספסת ובגדול. בוא תראה לי איפה כתבתי שהייתה קונספירציה? כתבתי ואני עומד מאחורי זה שכל העצירות היותר מדי מיותרות במשחק עזרו מה לעשות לקליבלנד ש2 הכוכבים שלה נחו הרבה יותר ואופס הגיעו רעננים למאני טיים בניגוד למה שהלך עד עכשיו בסדרה. כמובן שנוח לך להתעלם ממה שאני כותב שבפירוש כתבתי שהגיע לקליבלנד לנצח את המשחק. אפרופו אני צריך שוב פעם את ההסבר המלומד שלך איך יש בליגה י30 שחקנים שיותר טובים מקירי אירווינג

מתן גילור
10/06/2017 9:03:06
Reply to  יניב

כתבתי שקיירי לא בין 20 השחקנים הטובים בליגה ואני עומד מאחורי זה. מה לעשות שכדורסל משחקים בשני צדי המגרש.
בשבילך: קרי, דוראנט, קליי, גרין, קוואי, אולדריג', באטלר, ג'ורג', גריפין, פול, ווסטברוק, הארדן, לברון, דיוויס, קאזינס, יאניס, לילארד, וול, גאסול, טאונס, מיסלאפ, דרוזן. זה בשליפה. אם אחשוב לעומק ייתכן ואמצא עוד כמה.

שוב, אתה כותב דבר והיפוכו. אל תלך סחור-סחור. גש ישר לנקודה.
האם לדעתך הלכו למצלמות כדי לתת להם לנוח או שזה אגבי לחלוטין?

ינ
ינ
10/06/2017 9:14:15

אני לא יודע זאת האמת. אין לי באמת מושג האם זה הוראה מלמעלה או לא. אני רק יודע שזה עזר לקליבלנד בסופו של יום. מכוון או לא תחליט בעצמך. לגבי הרשימה שנתת אס יותר מחצי שם לא ברמה של קיירי. אתה נסחף ובגדול להגיד שבשלב הזה של הקריירה יאניס או טואנס יותר טובים זה צחוק מהעבודה. קאזיניס מה בדיוק הוא עשה. תקן אותי אם אני טועה אבל לא אתה טענת כל הזמן שלברון חזר לקליבלנד אז קיירי לא סופרסטאר כי הוא אפילו לא הוביל את קליבלנד לפלייאוף ופתאום אתה אומר ששחקן שמשחק כבר 7-8 בליגה ולא הגיע לפלייאוף יותר טוב

מתן גילור
10/06/2017 9:24:05

אני הבאתי את העובדה שקיירי לא הגיע לפלייאוף כחיזוק. לא טענתי שזה חד חד ערכי (ככל הזכור לי בכל אופן). אבל אם זה קריטי, אז הוצא את קאזינס. עדיין יש שם יותר מ-20. זכותך כמובן לא להסכים. עוד לא נברא המדד שנותן פלט מי שחקן טוב יותר ולכל אחד שמורה דעתו.
בקיצור, אם הולכים למצלמות ואם לא הולכים למצלמות זה איכשהו תמיד לטובת לברון. מכוון או שלא. נו, שוין.

ינ
ינ
10/06/2017 9:36:17

אתה מזכיר שוב ושוב את ההגנה ואין לך בעיה עם הארדן לילארד ווסטברוק. מעניין מאוד. לגבי השופטים זכותך להאמין לי או לא להאמין לי אני דבק בכך שהבאתי נתון שבסופו של דבר עזר לקליבלנד. שים לב שאתה לא מתווכח איתי האם זה נכון או לא אתה מסיט את הדיון לכך שהחלטת שאני טוען לקונספירציה של השופטים.

רובי
רובי
10/06/2017 9:39:20

חצי מהשחקנים שציינת פחות טובים ממנו ולא מתפקדים בלחץ.מילסאפ באמת דרוזן ? בחייך לילארד ? זה אותו דבר רק סקורר פחות טוב שמתפקד פחות טוב בלחץ קאזינס ? מה הוא הראה עד עכשיו .
קארי ? נראה כמו צל של עצמו . הארדן לוזר בלי הגנה שחקן דומה לקיירי אבל פחות טוב בהרבה .
באטלר ופול טובים הגנתית אבל התקפית לא מתקרבים אליו .
גרין ? אין לו התקפה אובר רייטד ונמוך טאנוס ? ילד .
אולדריג' לוזר לא מתפקד תחת לחץ וחלש בהגנה .

אז נשארת עם לברון דוראנט קליי דייויס ווסטברוק [פול?] קוואי וול ומארק גאסול אלה רק 8 שחקנים ועם כריס פול שהזדקן קצת זה 9 גריפין גם חזק אבל כל הזמן נפצע והגנתית הוא לא גדול במיוחד אז קיירי נמצא על סף העשיריה או בעשיריה .
האליפות העולם לפניי כמה שנים הוא היה המצטיין וגם באולימפיאדה הוא היה השני או השלישי הכי טוב .
נכון הוא לא רכז הוא שכונה לא שומר ומשחק לבד אבל יש לו סיומת וכדרור בטופ של הליגה קליעה מעולה משלוש ויכולת קלאץ' אדירה וליד לברון שמחפה על החולשות שלו זה שווה הרבה .

מיקי
מיקי
10/06/2017 12:35:02

ווסטברוק לא טוב יותר מקיירי, גם בגלל שהוא לא משחק בהגנה, וגם בגלל שהוא פחות טוב במשחק קבוצתי וקבלת ההחלטות שלו ברמה נמוכה.

מתן גילור
10/06/2017 9:51:33
Reply to  יניב

"אתה מזכיר שוב ושוב את ההגנה ואין לך בעיה עם הארדן לילארד ווסטברוק" מאיפה הבאת את זה שאני לא זוקף את ההגנה לחובתם? אבקשך להפנות אותי למקום הזה. כמובן שלא תוכל, כי כרגע המצאת את זה. הארדן יותר טוב מקיירי בשקלול כל הפרמטרים ולרבות ההגנה החלשה. כנ"ל לגבי ווסטברוק. אבל אני מבין שזה רעיון סופר מורכב להבנה. 🙂
אני מסכים איתך לחלוטין שמבחינת העייפות העצירות לטובת קליבלנד.

רובי, אני אתן לשי אבן צור לענות לך על המשפט "בחייך לילארד ? זה אותו דבר רק סקורר פחות טוב שמתפקד פחות טוב בלחץ"

ינ
ינ
10/06/2017 10:02:48

אתה ולא מישהו אחר כתב מה לעשות שכדורסל משחקים ב2 צידי המגרש. אני מבין מזה שהבעיה שלך עם קיירי זה ההגנה המזעזעת שלו ולעומת זאת הארדן לילארד ווסטברוק אין לך בעיה לשים בטופ של השחקנים למרות שכדורסל משחקים מ2 צידי המגרש. אז מכאן הבאתי את זה וחוץ מזה שההגנה של שלושת השחקנים שהבאתי לא יותר טובה משל קיירי. אתה לא בפעם הראשונה משתמש בעניין של משחקים ב2 הצדדים אתה לא מדבר על פרמטרים אחרים במשחק. אם למשל היית אומר שעל כל משחק טוב של קיירי יש 10 משחקים רעים או לא יודע אם היית אומר שקיירי מאבד יותר מדי כדורים ולכן הוא לא ברשימה אבל שאתה אומר שהבעיה שלך איתו זה ההגנה אז לזה אני מגיב. אני מקווה שזה לא סופר מורכב בשבילך התגובה שלי 😜

מתן גילור
10/06/2017 10:12:05

ינ (מי זה ינ?), למרות שהבנת, אני אוהב אותך מספיק כדי לכתוב לך זאת שוב.
יש שחקנים שפחות טובים בהגנה: קיירי, ווסטברוק, הארדן וכיו"ב. לגבי כל אלה (וכל שאר השחקנים כמובן) גם כן תקף המשפט "כדורסל משחקים בשני צדי המגרש". גם להם יורדות נקודות על ההגנה. ובהינתן זאת, הם שחקנים טובים מקיירי. הרי אם היינו מדברים רק התקפה, אז לילארד היה שחקן טוב מפול. אבל ראית שכתבתי שפול טוב יותר מלילארד ולא רק מקיירי (אביא לך הפניה אם אתה רוצה). אבל פול, למרות שעדיף על קרי הגנתית, לא יותר טוב ממנו. כי זה לא שחור או לבן. יש ציון על התקפה וציון על הגנה וציון על עוד פרמטרים ובשקלול של כל אלה, לדעתי, קיירי לא בין 20 השחקנים הטובים בליגה. וצריך גם לקחת בחשבון שהוא לא מוביל קבוצה (גם קליי או גרין כמובן) וזה גם חלק מהעניין.

יניב
יניב
10/06/2017 10:17:49

זה הסבר אחר מאשר כדורסל משחקים מ2 צידי המגרש. אבל אני בהחלט עם רובי קיירי הוא בטופ 10 היום ללא צל של ספק אבל זכותך לחשוב שלא. כפי שאני חושב על לברון 😀

גיא ד
גיא ד
10/06/2017 10:48:46

אןלי קיירי מקבל עוד כמה נקודות בסידרה הזאת ונכנס ל-20? מה אתה אומר מתן?

מתן גילור
מתן גילור
10/06/2017 11:26:29

בסיום הסדרה נעשה הערכה מחדש. 🙂

Berch
Berch
10/06/2017 8:22:10

ורק אני חושב שקיירי אירווינג התעורר…
הדם של משפחת אירווינג לא מאכזב (ג'וליוס כנראה היה הרופא משפחה שלו,)
תותח יוצר ב 1 על 1.
בתור אוהד פילדלפיה המתגעגע לימי ד"ר ג'יי וראש מלון לא ממש משנה לי מי ינצח אבל למען השם, אחרי פלייאוף כזה משמים כיף לקבל קצת ריח של סדרה טובה בשלושת המשחקים האחרונים… (בממוצע)

stef 30
stef 30
10/06/2017 8:24:24

שופטים מאנאייק .. קבלו כסף מלהברון המסומם …
לא נורא גם את קובה לקח ש לוש סרטים לנצח … חחחח … הקרב בכוכב הקופים יגמר בגולדן!!!
עונה הבאה יבוא אנטוני דיויס ואז = שלמות

דה שוט
10/06/2017 8:27:39

השופטים היו בסדר גמור. אני זכרתי שקר קיבל את הטכני בחצי הראשון. יכול להיות שהפישול היה של הטלוויזיה.
בלי קשר – כשקבוצה מורידה כזה מבול של שלשות – זה נס שג״ס עוד נשארו בטווח של 15-18 הפרש ולא כפול.
לברון הראה יכולות מנטליות מרהיבות, וגם פגע משלוש.
קיירי מגדיר מחדש את המושג ״יכולת אישית״.
לאב אדיר ! קולע, שומר, מוריד ריבאונדים וקשוח. השלשות שלו זה כמו סכינים בלב. הרבה יותר יעיל וטוב מגרין.
אפרופו גרין – קליבלנד עשו הכל כדי שהוא יזרוק. הם נתנו לצוות המסייע של הלוחמים מרחב ו-ג״ס נפלו בפח. ליווינגסטון, איגי, גרין, ווסט וקלארק לא ינצחו את קליבלנד. גם אם הם קולעים – זה מרדים את סטף וקיידי.
קיידי חייב להפסיק להיות נחמד לחברים ! 10 זריקות בחצי כשהקבוצה שלך בבור – זה לא ״מנהיגותי״ ( אין מילה כזאת, אני יודע). קח כדור ולך לסל, תרוויח את התואר שלך.
קרי הגיע שאנן, כבר ציינו זאת כאן. נקודה ראשונה בסוף הרבע הראשון. אנאקספטבל !! תירוצים לא מעניינים. אין לי בעייה עם החטאות – שיחטיא עד מחר – אבל שיזרוק. אולי אם לברון היה זורק בסוף משחק 3, היה עכשיו 2:2 (ואל תספרו לי על מייקל ופקסון וקר – זה קרה במשחקים שונים עם קלעים רותחים וזה היה מתבקש).
סטיב קר צריך לעשות בדק בית – הוא הפסיד את המשחק עם הכנה גרועה, ניהול גרוע (קיידי וסטף על הספסל בתחילת הרביעי) ותגובות גרועות לשופטים. היה קטע שהוא פשוט ציחקק עם לברון ו-לו כשהקבוצה שלו בפיגור 16. מה זה צריך להיות ?!?! מבחינתו, הפסד הערב זה לא סוף העולם. לא מקובל.

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 8:43:22
Reply to  דה שוט

קשקשן.
הצחקוק עם לו ולברון דווקא מראה כמה קר גדול מהחיים, הוא מעביר מסר לשחקנים שלו שבסופו של דבר זה רק ספורט.

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 8:44:20

קח כדור ולך לסל, לא להתחשב בחברים.

חביבי מדובר בלוחמים לא ברעמים שלך. שחרר אותנו מזה.

דה שוט
10/06/2017 8:47:46

תזכור את מה שאמרתי כשיתחיל משחק 5. מבטיח לך שתראה שם הרבה פחות סוציאליזם מצד דוראנט וקרי. מי שרוצה לנצח – צריך לנצח ולא לחכות שאחרים יעשו את זה בשבילו.

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 8:49:15
Reply to  דה שוט

אתה אוהד אוקלהומה וגרוע מכך אוהד של ווסטברוק, העמדה שלך לא מפתיע, קחו כדור ורוצו לסל בלי להתחשב בקבוצה.
אני שוב מזכיר לך אנחנו לוחמים לא רעמים.
הרעמים יושבים בבית ואוכלים את הלב, חטפו בעיטה כבר בסיבוב הראשון.

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 8:55:54
Reply to  דה שוט

לא מבין את התפיסה הזו "מי שרוצה לנצח צריך לנצח ולא לחכות שאחרים יעשו את זה בשבילו" מה זה אחרים? כולם נמצאים באותה קבוצה ומשחקים ביחד למען אותה מטרה.
קרי הבין שהוא לא מספיק חם ו/או שסוגרים אותו באופן קשוח אז למה לכפות את עצמו על המשחק? הוא לא ווסטברוק החמור.

tripledouble
tripledouble
10/06/2017 10:05:01

גדול מהחיים??? אתה בפאקינג סדרת גמר נגדם אתה אמור לרצות לירוק עליהם לא לצחקק איתם שיצחקק איתם אחרי שיכסח אותם לא באמצע הסדרה.

Mbk
Mbk
10/06/2017 8:48:28
Reply to  דה שוט

בדיוק אותה נינוחות מעצבת ששידר לאחר שהפסיד את משחק 5 בבית
עם כל הכבוד לקר לוק וולטון ומייק בראון ( בוא נודה על האמת זה לא מאמן מגדולי המשחק ) נראו פנטסטי עם גולדן סטייט בלעדיו
קר לא מנהל משחק גדול אבל עדיין מגיע לו מלוא הקרדיט על האנסמבל שבנה

דה שוט
דה שוט
10/06/2017 8:58:07
Reply to  Mbk

אני אפילו מוכן להסתכן ולקחת את זה צעד קדימה – קר חזר פצוע כדי שלא יקחו את האליפות הזאת בלעדיו. לאנשים האלה יש אגו גדול והוא הבין שפלייאוף היסטורי בלעדיו שם אותו באור מאוד לא טוב. צריך לזכור שגם את הריצה ההיסטורית בתחילת השנה שעברה עשו בלעדיו. אני מסכים עם אלה שחושבים שבראון היה מביא 4:0 כי בראון פחות יהיר ויותר קונבנציונאלי. במשחק הערב, למשל, במינוס 11 בתחילת רבע 4 היה מתבקש להחזיר את סטף וקיידי למגרש. אפילו לפני כן – במצבים קיצוניים משנים תוכניות. אבל לא קר – הוא יודע הכי טוב ואף אחד לא יגרום לו לצאת מדרכו. תאמינו לי – צנוע הוא לא.
ולכדור הרעם – כוכב על צריך להפעיל כל הזמן לחץ על ההגנה, להפוך לסיוט של המגינים שלו, למלא אותם בעבירות, לתסכל אותם ולהתיש אותם. במילים אחרות – לתקוף אותם.
ראסל עושה את זה קצת יותר מדי ועדיין הוא לקח קבוצה חלשה והביא אותה למקום טוב. דוראנט עשה את זה באוק' סיטי וכמעט חיסל קבוצה היסטורית. קרי עשה את זה בריצות הגדולות של ג"ס. לברון עושה את זה תמיד וקיירי עשה את זה הערב. הרעיון פשוט : אתה גדול מהחיים, קיבלת כדור ? תקוף את המגן שלך ותחרב אותו, תגרום לו לרצות לצאת החוצה. כשהכוכב "משתף" את החברים, השומר שלו מאושר. זה מה שקרה הערב – לברון וקיירי נהנו מהחיים כי הם לא היו צריכים לשחק הגנה.
ד"א תשנה את השם יא חביבי, כדור הרעם זה מהימים שהיית אוהד אוק' סיטי, לא ?

רובי
רובי
10/06/2017 9:48:33
Reply to  דה שוט

כל מילה בסלע טוב לקרוא פה מישהו עם שכל .

חבל שקר חזר הוא פשוט הורס לקארי את האופי וממשיך לדחוף אותו ללוזריות

דה שוט
דה שוט
10/06/2017 10:07:25
Reply to  רובי

אבחנה מעניינת – אכן קרי הרבה יותר מנהיג כשקר איננו. ד"א קר חזר פצוע, רואים שהוא מוגבל ועצור – חסרה לו אנרגיה וזה מקרין על השחקנים. הכל מאופק מדי. זה הפיינלס גוד דאם איט ! כל הכסף על השולחן. תתאבדו ! ראית איך כל הקאבלירים נפלו על פקוליה ברחבה ? כמו פירנאות. ככה צריך.

dror2
dror2
10/06/2017 10:19:52
Reply to  דה שוט

דוראנט סיים עם 35 נקודות ב22 זריקות מהשדה ועוד 16 מהעונשין. תו"כ שהוא שומר אישית רוב המשחק על אחד השחקנים הגדולים בהסטוריה. מה אתה רוצה ממנו?
אגב שיתוף הוא סיים לדעתי עם 4 אסיסטים.
לא חוקב שהוא היה צריך ללכת בצורה יותר סוליסטית.מזה, ובטח לא חושב שהירו בול מוגזם זה מה שיביא את ג"ס רחוק.
אני בעד הקאבס אבל קצת פרופורציות אנשים… דוראנט ענק וזה לא השתנה אחרי הלילה. קארי הוא עדיין אחד השחקנים המרגשים והמפחידים (תלוי בעד מי אתה). קר הוא עדיין המאמן שלקח קבוצת סיבוב ראשון-שני בפלייאוף והפך אותה לאחת הגדולות בהסכוריה בלי יותר מדי שינויים בסגל. והוא גם ייקח שתי אליפויות בשלוש שנים.
תנשמו עמוק…

yp
yp
10/06/2017 8:57:02
Reply to  דה שוט

דה שוט הנכבד
מלים כדורבנות !!!
אי אפשר שלא לקלוט מייד שראית כדורסל מתוך המגרש ולא מהיציע .
אני מפנה אותך להתכתבות שהיתה לי עם רועי בפרוויו .
קליבלנד סוף סוף עשו התאמה בהגנה שהיו צריכים לעשות לפני הסדרה והפתיעו מאוד שבמקום לסדר את המשחק כפי שכל הפרשנים הציעו להם , בלגנו אותו כפליים . מסתבר שאפשר לנצח גם קבוצה כזו בתחרות קליעות .
אני חושש מאוד שגולדן בצרה גדולה.
סטף לא יוביל את קווין לארץ המובטחת .
אם הוא רוצה את הטבעת , הוא יצטרך להוביל את סטף כנראה בעל כרחו .
אני כרגע לא יודע איזה קווין יופיע למשחק 5 :
זה שקבר אותנו במשחק 6 הידוע לשמצה .
או זה שקבר את סרביה בגמר האולימפי כעבור 3 חודשים ?

דעתך ?

דה שוט
דה שוט
10/06/2017 9:07:15
Reply to  yp

לא קראתי את ההתכתבות בפריוויו אבל הרעיון לבלגן ולא לסדר הוא מקורי ויפה. לקליבלנד כוח אש גדול משל ג"ס, יש להם יותר קלעי שלשות : קיירי, לאב, סמית', קורבר, פריי (איפה הוא ?) ואפילו די-וויל וג'פרסון ביום טוב. אם לברון גם קולע, אז זה בונוס אדיר.
מסכים איתך – קיידי נחנק במשחק 6 המפורסם. הוא לא היה במיטבו גם המשחק 7. פשוט עמד בצד מיואש והאשים את ראסל. עכשיו המבחן הגדול שלו – זה מדהים שגם אחרי תצוגת קלאץ' מרהיבה, אתה עדיין עומד למבחן. ככה זה כשאתה רוצה לשחק עם הגדולים.
כתבתי כאן כבר בנובמבר שהשנה קיידי יירש את לברון. אני נשאר עם התחזית שלי. אני מאמין שהוא יסתער על הסל מהרגע הראשון ויטריף את האורקל. אתה לגמרי צודק – סטף לא ייקח אותו לארץ המובטחת – או שהם ילכו ביחד (הגיוני), או שקיידי יוביל (גם הגיוני).
בלי קשר, בתור אוהד אוק' סיטי ואחד שכל האחרות בשבילו הן אותו הדבר, לא אכפת לי אם קליבלנד יעשו 3:2 זה יהיה נחמד מאוד – לקבל עוד משחק ב-Q המטורף עם הקליבלינדאים המוזרים שמזכירים לי את האוהדים של הפועל גליל עליון – מודים לאלוהים שיש מה לעשות בערב 🙂

yp
yp
10/06/2017 9:41:36
Reply to  דה שוט

דה שוט הנכבד
אני ללא בושה גרופי של KD מאז 2010 .
מן הסתם הוא הפך אותי בעל כרחי לאוהד גולדן .
לדעתי אם קליבלנד לוקחים ביום שני זה שלהם .
קליבלנד מצאו את הגרוב ההגנתי שלהם , סטף וקליי יתקשו מאוד ליצר התקפה , זה לגמרי עליו , ובשביל זה הביאו אותו .
שאלתי אליך אם בכל השנים האלו הצלחת לפצח מתי מוד החנק ומתי מוד הרצח ?
אני חייב הכנה נפשית לקראת יום שני .

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 9:55:51
Reply to  yp

קשקוש!
אם דוראנט יכפה על הלוחמים משחק הירובול כמו זה של אוקלהומה, הלחומים יפסידו.

הלוחמים חייבים לשחק את המשחק שלהם, קבוצתי, הנעת כדור פנימי והחוצה, תנועה ללא כדור, ריווח.

דה שוט
דה שוט
10/06/2017 10:04:58
Reply to  yp

גם אני אוהד את הלוחמים השנה בגלל קיידי (אלא אם כן היו פוגשים את אוק' סיטי).
הייה רגוע ידידי – ביום ב' יגיע מוד הרצח. דוראנט התבגר, הוא לא ייתן לאף אחד לקחת את זה ממנו (כולל סטיב קר).

רובי
רובי
10/06/2017 9:43:02
Reply to  דה שוט

מסכים עם כל מה שכתבת מלבד השופטים 24 זריקות עונשין ברבע הדבקת עבירות לכל הכוכבים ולתת לקאבס להרביץ בחופשיות זה לא מתקבל על הדעת

דה שוט
דה שוט
10/06/2017 10:08:41
Reply to  רובי

זה נראה חשוד אבל תחזור לסרט ותבדוק כל מקרה לגופו. 90% לפחות מהמקרים היו פאולים ברורים.

Ish
Ish
10/06/2017 12:25:55
Reply to  דה שוט

זה לא מסביר את זה שבצד השני של המגרש הם לא שרקו שריקות כאלו

dror2
dror2
10/06/2017 8:29:52

ההגנה שלמהקאבס עדיין לא מספיק טובה. הם ניצחו בזכות יום מטורף מהשלוש, אבל זה משהו שקורה פעם אולי פעמיים בסדרה. בלי היכולת לעצור את ג"ס – מה שהם לא הראו שיש להם עד עכשיו – אין להם באמת מה לחפש בסדרה.
המשחק הא יהיה האחרון לדעתי.

מתן גילור
10/06/2017 8:44:09

ג"ס באו לחגוג אליפות במקום לקחת אותה. זה לא יחזור על עצמו. במשחק הבא הם ירסקו ואני אהיה שבע. 🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
10/06/2017 8:48:22

אתה מתעלם מנקודת מפתח שהפכה את הסדרה –
הרגע בו יאיר שינה את התחזית שלו…

(יאיר, אני מת על הכתיבה שלך, וההבנה שלך בכדורסל אדירה. אבל בבקשה, בבקשה, בקשה, על תכתוב שוב שקליבלנד בדרך לניצחון…)

יניב
יניב
10/06/2017 8:50:54

איפה הפו פו ופו שהבטחת לנו תחת כל עץ רענן? רק בזכות הלארגיות שלי נתתי לך פור של 4-1

מתן גילור
10/06/2017 9:07:48
Reply to  יניב

אכן נפלתי בהימור. אבל זה עדיין יותר קרוב מהאליפות של קליבלנד שאתה הבטחת לנו…
בכל מקרה, היית לארג' ואכלת אותה. 😉

yp
yp
10/06/2017 9:09:59

מתן הנכבד
יותר משבאו לחגוג אליפות , באו לחגוג מה שבאמת חשוב :
16:0
קארי MVP .
אתה מודע לכך שהתפילה היחידה שהתפללו חלק מאוהדי גולדן לפני המשחק החשוב ביותר בתולדות הפרנצייז היא שקארי יבחר MVP ולא Kd ?
ראה תגובה 20 .

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 9:24:31
Reply to  yp

צודק. שוב חטאנו בחטא היוהרה.
היינו בטוחים שהניצחון בכיס ושנשאר רק הוויכוח הפנימי בינינו מי מתאים יותר לMVP קרי או דוראנט. (ברור שקרי)

מתן גילור
10/06/2017 9:25:53
Reply to  yp

לי אין עדיפות למי מהם. צריך לקרות משהו מאד יוצא דופן ביום שני כדי שדוראנט לא יזכה ב-FMVP.

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 8:53:19

עיוור מי שלא מבין שה-35 נקודות של דוראנט הן תוצר של התמקדות קליבלנד בקרי, עדו על קרי בושידו והעדיפו שדוראנט ייקלע מאשר קרי. זה פינה את דוראנט.

yp
yp
10/06/2017 8:59:02

תודה על ההסבר !!! עכשיו הכל מובן !!!

Berch
Berch
10/06/2017 9:21:12
Reply to  yp

טקטיקה חביבי 🙂

מתן גילור
10/06/2017 9:29:29

'I don't pay much attention to anybody in Cleveland. They don't seem to be the sharpest people around.' — Draymond Green

נתן גולד
נתן גולד
10/06/2017 9:40:47

תאכלס, אני מת על הטראש טוק שלו. מסוג השחקנים שאתה מת עליהם כשהם בקבוצה שלך ושונא אותם כשהם נגדך, רק שיצליח לפחות קצת לשמור על עצמו מבחינת עבירות וטכניות.

tripledouble
tripledouble
10/06/2017 10:06:22

בינתיים הוא רק מדבר הגרין הזה, כל משחק בבעיית עבירות וזורק לבנים לטבעת, עדיף שיתרכז בלאסוף את עצמו.

דה שוט
דה שוט
10/06/2017 10:09:29
Reply to  tripledouble

+100
לגמרי.
לאב אוכל אותו בלי מלח

גיא הרשע
גיא הרשע
10/06/2017 9:38:35

לא מספיק כותבנו על עד כמה לאב נהדר השנה בפלייאוף.
2.5 חטיפות למשחק בפיינלס, הכי הרבה מבין שחקני 2 הקבוצות.
וההגנה – אחרי שגולדן סטייט הובילו 3 – 1 בשנה שעברה, הדבר שהכי הרבה נכתב זה עד כמה לאב חור בהגנה.
השנה כבר אי אפשר לכתוב את זה. בנוסף לחטיפות יש לו גם חסימה למשחק, והמון האסל.
וכאשר מוסיפים את ה-3.8 רב' התקפה למשחק שלו (מתוך 11.5 רב'),
ו-3 שלשות למשחק ב-43%,
מבינים עד כמה הוא הפך לשחקן סופר חשוב בשורות הקאבס.

נתן גולד
נתן גולד
10/06/2017 9:41:26

+10
נותן לדריימונד גרין נוק אאוט במאץ' אפ ביניהם.

ינ
ינ
10/06/2017 9:48:52

מסכים לגמרי. התרגלנו לזלזל בו ומכיוון שגם ככה רוב הפוקוס על לברון וק

ינ
ינ
10/06/2017 9:51:35
Reply to  ינ

וקיירי אז לא שמים לב. והכי מסכים עם נתן הוא נותן נוקאאוט לגרין אפילו בהגנה זה לא פער משמעותי לגרין

דה שוט
דה שוט
10/06/2017 10:11:00

עדיף על גרין בכל פרמטר – בהרבה. תבדוק סגלים מסייעים – ללברון אין הרבה על מה להלין. היתרון הבולט של ג"ס הוא בעמדה של קליי מול ג'יי אר. בקשר לשני הצמדים הגדולים – זה פתוח לוויכוח.

yp
yp
10/06/2017 10:23:10
Reply to  דה שוט

הקלידו את התגובה כאן…

yp
yp
10/06/2017 11:13:51
Reply to  דה שוט

דה שוט
בכל זאת ממליץ שתקרא את ההתכתבות שלי עם רועי .
האמת ששתי הקבוצות האלו מעולות כל אחת בדרכה .
לדעתי , הסיבה לתוצאה הנוכחית של הסדרה שקליבלנד לא באו מוכנים טקטית להרכב החדש של גולדן .
הלילה נראה שהם פצחו את הענין ,.
האם אתה מוכן להסביר למגיב כדור הרעם את ההבדל בין
goto-guy
לבין
hero-ball
?

דה שוט
דה שוט
10/06/2017 12:11:39
Reply to  yp

כדור הרעם סובל מפוסט טראומה שמקורה בשנת 2012 ובתוצאותיה העגומות.
הוא בכלל אוהד אוקלהומה סיטי שמצא את עצמו במפרץ מהסיבות הלא נכונות (שנאה לראסל).
בשלב זה, אין טעם לנסות להסביר לו שום דבר. אחכה אחרי שראסל ווסטברוק ייקח אליפות ראשונה (עוד שנתיים).
בלי קשר, אקרא את ההתכתבות.

אyp
אyp
10/06/2017 12:53:37
Reply to  דה שוט

נראה לך שראסל יקח אליפות ב-okc ?
אני קראתי שבקושי יש להם כסף להשאיר את הסגל הנוכחי , שלא לדבר להביא מישהו כמו גריפין .
יותר סביר שילחמו על כניסה לפלייאוף

עגל
עגל
10/06/2017 13:03:59

לגמרי

אאא
אאא
10/06/2017 10:30:45

הסיפור פשוט כמו שנה שעברה וכמו בכל ספורט ברגע שגולדן סטייט מגיעים למשחק הכרעה אם משחקים בשביל לא להפסיד ולא בשביל לנצח אם הם ימשיכו ככה הם בבעיה כרגע בכל הספורט העולמי יש שתי אנשים שיודעים להתמודד בצורה מושלמת אם היותם פייבורטים :רונאלדו וטום בריידי

רנדי אורטון
רנדי אורטון
10/06/2017 10:39:34

תודה לרועי על סיקור מקצועי! אני מקווה שתמשיך ליכתוב על שאר המישחקים.

yp
yp
10/06/2017 10:48:49

למגיב כדור הרעם
אין לי כוונה להתנצח איתך , אתה רוצה MvP לקארי ואם לא שקליבלנד יהיו אלופים סחתיין .
אני רוצה אליפות לקווין סחתיין עלי .
השאלה האמיתית לא מה שנינו רוצים אלא מה הקבוצה גולדן רוצה מעצמה , ומה רוצים שחקני הקבוצה .
מאז שאני אוהד כדורסל היה קיים המושג של goto guy .
זה היה גם בנבא וגם בפיבא גם בקבוצות שכונתיות וגם בקבוצות שמשחקות מסודר . קבוצת כדורסל באה למשחק עם איזושהיא תכנית גם הגנתית וגם התקפית . ברב המצבים ההתפתחות במשחק פחות או יותר לפי התכנית . לפעמים , התכנית ההתקפית לא מצליחה להתבצע ואז אתה במצוקה . אם זה קורה כמה התקפות רצופות המצוקה הופכת למפולת . במקרה כזה אתה מחפש שחקן שעי יתרון אישי מסוגל ליצר התקפה בלי להסתמך על התכנית דנן .
בעונה שעברה קליבלנד פיצחה את התכנית הזו ולא היה לגולדן שחקן שיכול ליצר נקודות במהלכים אישיים וזה הביא למפלתה .
אם ארגון גולדן היה חושב שהסיבה למפלה היא ההרחקה והפציעה והשיפוט , הוא היה משאיר את אותה קבוצה לחזור שוב על הנסיון .
ארגון גולדן לא חשב ככה אלא שלא היה להם שום גיבוי למצב הזה שההגנה של קליבלנד משתקת את משחקם הקבוצתי וזה היה צפוי לחזור שנה אחרי שנה אחרי שנה וכו
לכן פרקו את מה שהיה להם והרכיבו מחדש .
זה בערך המצב שנוצר עכשיו . אחרי 3 משחקים שלקליבלנד לא היה מושג איך לשחק נגד ההרכב החדש הם למדו והסתגלו .
עכשיו חובת ההוכחה על גולדן . אם סטף וקליי לא מקבלים שום מבטים חופשיים , גרין לא פוגע , מה עושים ?
תחשב על זה

דה שוט
דה שוט
10/06/2017 12:13:58
Reply to  yp

יפה, רק תיקון קטן – במשחק 3 קליבלנד שלטה מאמצע הרבע השלישי ועד 3 דק' לסיום. לולא התעלות של קיידי – המצב עכשיו היה גרוע בהרבה. הוא כבר פרע שם כמה שטרות.

אyp
אyp
10/06/2017 13:00:15
Reply to  דה שוט

דה שוט
לא רק התעלות של Kd , חוסר התמצאות הגנתית של קליבלנד .
כשלקח את הריבאונד אחרי ההחטאה של קורבר וסובב קצת את הגוף ידענו שנינו בדיוק מה הולך לקרות תוך 5 שניות .
הם הסתכלו כאילו עופר פליישר לקח את הריבאונד .

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 13:44:20
Reply to  yp

יש הבדל בין מה שאתה אומר שאם קרי וקליי סגורים חזק ולא מקבלים מבטים פנויים רצוי שהם ימצאו את דוראנט, לבין מה שדה שוט אומר "תנו לדוראנט את הכדור וזוזו הצידה"
אין לי שום ויכוח עם מה שאתה אומר, במידה רבה זה מה שקרי גם עשה היום, פחות.זרק וחיפש אחרים כולל דוראנט.

לא מסכים שגולדן סטייט פירקה הכל. היא בסך הכל החליפה את דוראנט בבארנס, היא לא בנתה קבוצה חזקה אלא חיזקה עמדה ושילבה את דוראנט במבנה הקיים.

אyp
אyp
10/06/2017 14:27:17

אתה לא מבין את הכוונה שלו . תביא בחשבון שהוא עצמו היה שחקן
מקצוען ויש לו ראיה שונה משלך ושלי .
אין לו ולי שום ענין אישי בעד או נגד סטף . מאחר וקווין זה השחקן האהוב שלנו אנו רוצים בהצלחתו אבל מה ששנינו אומרים בא ממקום של כדורסל ולא של עבודת אלילים .
אתה לא מסוגל לראות שום רע בסטף , ומטה כל עובדה ונתון כדי להוכיח את זה . אנחנו בהחלט מודעים שיש לקוין כשחקן כדורסל גם מגרעות , אם הוא היה מושלם אז הוא היה מייקל גורדן .
השאלה מבחינת הצוות של גולדן היא מה הדרך הכי טובה לנצח את משחק 5 .
מבחינתם , שזאזא יהיה ה-mvp .
מה שאתה לא מודע אליו זה מה המשמעות של הפסד בסדרה הזו עבור כל אחד ואחד בארגון הזה .
מעולם , מעולם , לא חזרה קבוצה מ3-0 בפלייאוף נבא בשום שלב .
הבן אדם שהמוניטין שלו יפגע הכי קשה זה סטף ולא KD .
Kd הופיע היום , וסטף לא . כל העולם ראה את זה ואף אחד לא ישכח את זה אם קליבלנד תיקח .
עכשיו אני שואל אותך שוב :
מי מעלה את הכדור ?
מי מחליט אם לתקוף את הטבעת או לעשות kickout ?
מי מקבל את ההחלטות ומי מתפקד כספוט אפ שוטר ?
זה מה שדה שוט התכוון .
בקיצור מי ה-goto guy ?
זה רגע האמת של העונה אולי של כל הקריירה .
קווין לא דורש את זה , יש לו כויה שלעולם לא תחלים .
אם אתה המאמן מה אתה מחליט ?
אם אתה סטף , מה אתה אומר למאמן ?
קליי , גרין מה הם אומרים למאמן ?

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 15:07:28
Reply to  אyp

אם אני המאמן אני אומר, אתם הכי חזקים כשאתם משחקים משחק שוטף וקבוצתי, תניעו את הכדור, תנועו הרבה על המגרש, תחפשו מבטים פנויים ושחקנים במצבים טובים, אל תכפו את עצמכם, אל תנצלו מצבים ורווחים, אל תהיו פזיזים, תשמרו על קור רוח אתם הרבה יותר טובים מהם.

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 15:08:38

תנצלו מצבים ורווחים*

כדור הרעם
כדור הרעם
10/06/2017 15:09:38

תשמרו חזק, תתאבדו על הכדור, תראו קשיחות.

הנסיך מהמפרץ
הנסיך מהמפרץ
10/06/2017 11:49:55

רנדי אתה צריך משקפיים דחוף , ברור לכולם שסילבר שיחד את השופטים או איים עליהם . אין סיבה אחרת להפסד הזה שלנו. אנחנו האלופים האמיתיים

פומה
פומה
10/06/2017 13:19:48

סילבר יכל לקחת.לגולדן את האליפות גם מ 4:0 אבל החליט להתערב מוקדם הפעם ….

captain beefheart
captain beefheart
10/06/2017 11:54:41

יחי הליג פאס. לראות משחק בשבת בבוקר בכיף וברצף. רק עכשיו קלטתי כמה שהוא היה ארוך, מקוטע ומייגע

פומה
פומה
10/06/2017 12:20:56

יגמר 5:4 לקאבס ראנדי תגיד להם ….
לברון רוקד מפסוט כאילו ניצח את הסדרה מלך או לא מלך ….?

עגל
עגל
10/06/2017 13:15:32

היה משחק מעולה. קשה מאוד לשיפוט.
הקאבס ניצחו בזכות המלחמה והביציות, פלוס השאננות המסוימת של הגולדנים.
לאב היה גדול אם כי שקט כהרגלו. פשוט שחקן מצוין וברור למה הביאו אותו (איפה וויגינס הא?)
קיירי היה ענק ברבע השלישי, אם כי אני לא אוהב את המשחק המשוגע שלו כשכל סל נראה פוקס. הוא לא יכול להיות שחקן מוביל בקונטנדרית אבל ליד לברון הכל בסדר.
דוראנט הוא קלף משוגע שאין ליריבה דרך להתמודד איתו. היום קליבלנד ניצחה בזכות השלשות אבל אני לא יודע מה יהיה במשחק הבא.
גרין היה חלש במושגים שלו. הוא שחקן סופר פיזי שעושה אינסוף עבירות. אין לי בעיה עם זה ואם הוא היה בקבוצה שלי הייתי מאוד מרוצה, אבל כששורקים לך אתה צריך להבין שזה רק על חלק ממה שעשית.
וסטף. סטף היה במשחק פושר מאוד ולא אגרסיבי בהתקפה. המדד הבולט הוא כמות הכ״ח הנמוך שלו ביחס לממוצע העונה בפלייאוף. עדיין, במשחק גרוע שלו הוא היה מצוין. פשוט התרגלנו לטוב איתו.׳פשוט הרמה בגמר כל כך גבוהה של כולם.

ומעל כולם לברון.
היה אירוע איזוטרי קטן שהמחיש את מהירות המחשבה שלו – בכניסה לסל הוא היה באוויר והתכוון למסור ולטרי טל תומפסון, שפתאום לא היה פנוי. בשבריר השניה הוא זרק את הכדור לקרש, לקח את הכדור החוזר והטביע. מבוגר שמשחק עם קטסל

פומה
פומה
10/06/2017 13:22:08
Reply to  עגל

יכלו לסגור אותו בקלות על המהלך הזה.
פשוט גולדן היו באופוריה לא מרוכזים.
לא סגרו לסל .

מוש השור
מוש השור
10/06/2017 14:51:00
Reply to  פומה

כנראה אדם סילבר נתן להם הוראה לא לסגור את לברון כשהוא מנסה לקלוע.

הנסיך מהמפרץ
הנסיך מהמפרץ
10/06/2017 15:31:05

חשבתם שהמעטפות בדראפט היא הקונספירציה הגדולה בהיסטוריה, אז חשבתם. גרין מייצג את כל מה שסילבר מנסה לסרס ולכן הוא נתן הוראה לשופטים לשרוק נגדו בכל הזמדנות. בנוסף לברון הוא הבובה שלו ולכן הוא דואג אישית לשמור עליו מפני השפלות ולכן נתן הוראה שהלילה קליבלנד לא מפסידים . גם אם היינו מקבלים עוד 20 זריקות עונשין היינו יודעים שמהחשק מכור

עגל
עגל
10/06/2017 15:40:07

התבלבלת חביבי, סילבר הוא הבובה של לברון ולא להיפך.
אגב בדיוק קראתי עליך בעיתון של שבת הנסיך מהמפרץ, עם כל העסק של קטאר נגד המדינות.

מנחם לס
10/06/2017 19:30:56

אדם סילבר יגיד מילה חת לשופט בקשר לאיך לשפוט והוא מסתכן ב-10 שנות מאסר. מתי יפסידו דבילים לכתוב זאת (הפעם האיש מהמפרץ)

עידו גילרי
עידו גילרי
10/06/2017 19:34:46
Reply to  מנחם לס

מנחם השופטים באופן מוצהר מקבלים הוראות איך לשפוט. כמובן שההוראות האלו הן לא תשרקו לקבוצה אחת ולא לשנייה

בילבו באגינס
בילבו באגינס
11/06/2017 0:49:21

הדוק לא רצה להתבלבל עם העובדות, רק להגיד למישהו שהוא דביל…
מנחם יא מלך מיום ליום אתה מזכיר יותר ויותר את שימי ריגר

עומר
עומר
10/06/2017 15:48:59

כמה אפשר לבכות על השיפוט, כל פעם שג"ס מפסידה. לא יאמן. אותו דבר גם בגמר הקודם. לא מסוגלים לקבל הפסד, זה חייב להיות בגלל משהו חיצוני.
גרין היה צריך להיות מורחק פעמיים במשחק הזה. העבירה הטכנית על שאמפארט, הייתה טכנית ללא ספק ואף אחד לא התלונן על זה. העבירה הטכנית השנייה הייתה נשרקת בכל משחק אם איך שגרין הגיב. ואחרי זה גרין המשיך עוד בלהוריד את הראש של טריסטן תומפסון, שגם זאת טכנית, וראו ממש את ההתלהבות והזעם שלו כשנתן את המכה.
זה השחקן, מלא אמוציות, שזה בד"כ מצויין אבל לפעמים כשלחוץ והם מפסידים ולא הולך, זה מוביל אותו להתנהג כמו ילד קטן אלים, מה שגורר הרחקות.
השופטים הצילו אותו מהרחקה.

בכל מקרה הסדרה של ג"ס, אך זכינו לראות עוד משחק. מקווה שהמשחק הבא יהיה צמוד, ושהקבוצה הטובה ביותר תנצח. אני בטוח במשהו אחד, אם ג"ס ינצחו זה יהיה רק בזכותם. אם קליבלנד ינצחו זה כי השופטים החליטו ועזרו להם להכניס שלשות ב 50+%

הנסיך מהמפרץ
הנסיך מהמפרץ
10/06/2017 15:56:07

אתה מדבר שטויות, גרין לא היה צריך לקבל חלק מהעבירות . כל נשיפה ליד חברון נשרקת.
בסופו של דבר גם עם עזרת השופטים אתם תובסו ותעבירו את הכתר למועמדים הראויים ביותר .

עומר
עומר
10/06/2017 16:14:20

אני לא יובס כי אני לא אוהד קליבלנד. אני בעד משחקים טובים…
כל אחת מהעבירות שגרין קיבל היו עבירות. על הטכניות אתה יכול עוד להתווכח איכשהו.

עומר
עומר
10/06/2017 16:16:52

https://streamable.com/j1b7i
לא פאול. זה השופטים

הנסיך מהמפרץ
הנסיך מהמפרץ
10/06/2017 15:57:10

הבן הממזר צדק לגמרי שאמר שהמשחק מכור. זאתי לא בכיינות אלא כאב לנוכח מכירת המשחק . כואב לנו אוהדי גולדן סטייט האמיתיים לראות את הליגה מתפרקת. תנו לנו כבר לזכות

עגל
עגל
10/06/2017 16:47:07

הוא לא אמיתי. זה מישהו שחומד לצון ומנסה לסכסך כאן את כולם

פומה
פומה
10/06/2017 17:32:59
Reply to  עגל

אתה אמיתי עגל ?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
10/06/2017 19:00:59
Reply to  פומה

לפעמים גם אני לא בטוח

פומה
פומה
10/06/2017 17:33:45
Reply to  עגל

סליחה התבלבלתי עם טלה … מהיקום המקביל …

בילבו באגינס
בילבו באגינס
11/06/2017 0:52:59

רועי שאני אבין, פשוט גם גיא וגם עגל משמיעים את זה פה, כל מי שלא חושב ומתבטא כמו החונטה שלכם הוא טרול?

מנחם לס
10/06/2017 19:32:35

רועי, התעייפתי מלענות לגולשים על 'משחק מכור'. אין דבר כזה בליגה. הסיכון הוא עשר שנות מאסר מינימום

מוטי
מוטי
10/06/2017 15:59:43

שמעתי לפני כמה דקות את מולי זנדברג מספר ברדיו(88FMׂׂ) על ביקורם של הביטלס בהייט אשברי בקיץ 1967.
ביקור שמסתבר שהיה בעל חשיבות רבה במהלך היצירה שלהם. ותרם גם כמה שירים.
תגובה עבור המגיב הקבוע שלנו הנושא את שם הרובע הנ"ל בג"ס.

Ghost Rider
Ghost Rider
10/06/2017 16:35:09

תענוג של משחק אתמול, אבל אין לי תקוות גדולות להמשך. השלשות המטורפות לא יחזרו שוב, גם לא המשחק החלש של סטפן קרי.

Ghost Rider
Ghost Rider
10/06/2017 16:37:04

ו"חוק פו" עובד כאן בגדול – אני לא מצליח להבחין בין התגובות המתבכיינות על השיפוט לתגובות שהן פרודיה על התגובות המתבכיינות על השיפוט.

עגל
עגל
10/06/2017 16:48:25
Reply to  Ghost Rider

הנסיך מהמפרץ הוא הפרודיה אבל יש כאן הרבה בכיינים אותנטיים

פומה
פומה
10/06/2017 18:02:12

אף פעם אל תזלזלו השטר הירוק …
עשרים מליון הם עשרים מליון ,סילבר המסריח יודע את העבודה….
אפילו כשהשחקנים לא יודעים …
סילבר יודע ומבין שקפיטל גרופ משלמים במטבע קשה…ולא זורקים עשרים מליון לפח….
לב של אלוף אצל הפלופר..חחח

מנחם לס
10/06/2017 19:35:42
Reply to  פומה

פומה, יא דביל, מתי תסתום כבר את פיך, או תעוף לאתר אחר. עכשיו סילבר השפיע בגלל הכסף. ובזה סיכן 10 עד 15 שנות מאסר כשעישנם לו ילדים בני 5, 7, ו-10. אז עשה לנו טובה ורק תקרא בלי להגיב כדי ללמוד, או עוף מכאן לוואללה.

פומה
פומה
10/06/2017 20:19:49
Reply to  מנחם לס

חשבתי שדביל זה אתה …
ואל.תדאג , רמאים ברמות האלו לא יושבים בכלא דקה…

פומה
פומה
10/06/2017 20:22:24
Reply to  מנחם לס

ללמוד ממך ?
מה אפשר ללמוד ממך ?
גיאוגרפיה בשבילך אוסטרליה היא ברזיל …
אז יפה תמשיך עם הבדיחות שלך …
ללמוד ממך אני על הריצפה תופס את הבטן …

פומה
פומה
10/06/2017 21:26:43
Reply to  מנחם לס

בכלל בואו נספור עכשיו ילדים …ממתי ילדים הפריעו לפושעים ?
ברני מיידוף הפסיק לרמות כי היו לו ילדים ?
מה הקשר ?
בכלל תרבות דיון היא להתיחס ולהעלות.טיעונים נגדיים לגופו של ענין
לא טיענים אישיים .
המקריות בהחלטות הליגה והשיפוט על סדרעצ הגמר הפכה לפחעת.פעמיים אם לא יותר את התוצאות מקריות ?
לא נראה לי .
כתה רוצה לחנך אנשים לחשוב אז שיבדקו בעצמם ויגיעו למסקנות.
וצהבא נא לפנות אלי בתוספת מר או אדון פומה כי אנחנו לא חברים .
לא לפנות אלי בשמי הפרטי תודה .

חסוי
חסוי
11/06/2017 0:35:37
Reply to  פומה

כמה אתה עוד מסוגל לבכות, זה פשוט מביך נקווה שלפחות ייצא מזה משהו וגולדן סטייט תפסיד את האליפות ואז תהיה לך סיבה מצויינת להמשיך ליילל כמו שאתה אוהב.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
11/06/2017 1:01:13
Reply to  מנחם לס

מנחם יא טרול ברוך הבא לאינטרנט ולעת המודרנית. לא תסתום כאן לאף אחד את הפה

MJ234523
MJ234523
10/06/2017 22:48:08

הודעה לציבור הרחב:

כל היודע דבר על היעלמותם בטרם עת של חברי והוללי הללל מתבקש להתקשר לטלפון 0000-23-0000
נ.ב. קרוב לוודאי שאיבדו עצמם לדעת ע"י חנק של אכילת כובע וקבלת חוקן בו זמנית.

חברי האתר מתבקשים להתפלל להתאוששותם המהירה.

בברכת:
!!!THE KING IS BACK

בילבו באגינס
בילבו באגינס
11/06/2017 0:59:48
Reply to  MJ234523

אתה מודע לזה שהתוצאה בסדרה היא 3-1 חגולדן סטייט נכון?

MJ234523
MJ234523
11/06/2017 1:15:47

צורת הניצחון מראה על שובו של קינג ג'יימס ולא התוצאה של המשחקים